مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 19:352020-03-17فرهنگي

فیلم های کوتاه تولید حوزه هنری کردستان از شبکه استانی پخش می شوند


امین مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان شماری از فیلم های کوتاه تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از شبکه استانی پخش می شود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و تاکید بر ماندن بیشترین مردم در خانه، میزان استفاده اعضای خانواده از برنامه های مختلف رسانه ملی با افزایش قابل ملاحظه ای مواجه شده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در راستای پخش برنامه های متنوع و جذاب برای مخاطب با همکاری شبکه استانی، از روز گذشته پخش شماری از فیلم های کوتاه تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از شبکه استانی مرکز کردستان آغاز شده است.

مرادی گفت: در راستای اجرایی کردن این همکاری در نخستین گام فیلم کوتاه لانک به نویسندگی و کارگردانی زانیار لطفی و با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از شبکه استانی پخش شد.

وی افزود: بعد از پخش فیلم کوتاه لانک این بار فیلم کوتاه می خورد بر بام خانه به نویسندگی و کارگردانی تیمور قادری و با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از شبکه استانی سیمای مرکز کردستان پخش شد.

وی با اشاره به اینکه قرار است در شبهای آینده نیز شماری دیگر از فیلم های کوتاه تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های کوتاه تولید حوزه هنری کردستان از شبکه استانی پخش می شوند

فیلم های کوتاه تولید حوزه هنری کردستان از شبکه استانی پخش می شوند