مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 19:002020-03-17حوادث

یک کشته و یک مجروح در آخرین چهارشنبه سال اسلامشهر


رییس مرکز اطلاعات اورژانس اسلامشهر گفت: بر اثر انفجار مواد منفجره درشب چهارشنبه سوری در اسلامشهر، یک جوان 23 ساله کشته و یک مامور نیروی انتظامی مجروح شد.

- مهدی عزیزیان رییس مرکز اورژانس شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار داشت: چهارشنبه سوری کرونایی در اسلامشهر، یک کشته و یک مجروح به جای گذاشت.

عزیزیان افزود: در اثر حادثه ای که عصر امروز در محله شهرک امام خمینی (مسکن مهر ضیاءآباد) اسلامشهر به وقوع پیوست، یک جوان حدود 23 ساله بر اثر انفجار مواد محترقه جان خود را از دست داد و یک مامور نیروی انتظامی نیز از ناحیه دست دچار مجروحیت شد.

رییس اورژانس اسلامشهر با اشاره به اینکه این حادثه در اطراف مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس در محل و انجام کمک های اولیه، متاسفانه این جوان بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و مامور نیروی انتظامی که مجروح شده بود، پس از انجام کمک های اولیه لازم برای طی مراحل درمان به بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر منتقل و بستری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در چهارشنبه سوری کرونایی که به توصیه کارشناسان بهداشت تجمع ها انجام نشود، عده ای از شهروندان بدون توجه به رعایت مسائل بهداشتی، اقدام به برگزاری مراسم سنتی چهارشنبه سوری و آتش بازی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و یک مجروح در آخرین چهارشنبه سال اسلامشهر

یک کشته و یک مجروح در آخرین چهارشنبه سال اسلامشهر