مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 16:102020-03-17اقتصادي

کمبود تخت آی سی یو در شاهرود/ نظارت ضعیف بر توزیع اقلام بهداشتی


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به کمبود تخت آی سی یو و ملزومات و تجهیزات بیمارستانی در شاهرود، گفت: نظارت درست و صحیحی بر توزیع ماسک و اقلام بهداشتی نمی شود.

- سیدحسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از تماس تلفنی جداگانه به وزرای بهداشت و صنعت، معدن و تجارت درباره پیگیری رفع کمبودهای بهداشتی و نقصان ها در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد و ابراز کرد: در ارتباط با وزیر صنعت معدن و تجارت ضمن تقدیر از پرسنل درمانی و مسئولان شهرستان شاهرود، درباره کمبود نظارت های کافی صنعت معدن بر نحوه توزیع ماسک و دستکش و دیگر اقلام بهداشتی و ضرورت رفع نقصان ها تاکید شد.

وی افزود: علی رغم تولید انبوه ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی در شرایط بحرانی شیوع این ویروس در کشور، متأسفانه نظارت کافی در نحوه صحیح توزیع این اقلام صورت نپذیرفته و موکلان ما در شاهرود و میامی برای تأمین ماسک و … در رنج و سختی هستند.

کمبود تخت آی سی یو در شاهرود و میامی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تاکید کرد: از وزیر صنعت معدن انتظار است که دستور عاجل و قاطع مبنی بر توزیع هر چه سریع تر و افزایش بازرسی های لازم از عرضه کنندگان محصولات بهداشتی به خصوص ماسک صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت آی سی یو در شاهرود/ نظارت ضعیف بر توزیع اقلام بهداشتی

کمبود تخت آی سی یو در شاهرود/ نظارت ضعیف بر توزیع اقلام بهداشتی