مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-17سياسي

مردم خراسان شمالی هزینه مراسم ترحیم را خرج پیشگیری ازکرونا کردند


حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع آن، برگزاری مجالس نظیر ترحیم و عروسی در خراسان شمالی ممنوع اعلام شد و به همین منظور روحانیون و مبلغان دینی این استان از صاحبان عزا خواستند هزینه های مراسم ترحیم به موضوع پیشگیری از ویروس کرونا اختصاص داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: در این ایام با توصیه های انجام شده بسیاری از خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده اند و نتوانستند مراسم ترحیم برگزار کنند، هزینه های مراسم شأن را برای کار خیر پیشگیری از کرونا اهدا کردند که از این میان می توان به خانواده محترم شهید طلبه ولی الله محمودیان از شهرستان گرمه اشاره کرد.

خادمی ضمن تحسین این گونه کارهای خیر، تصریح کرد: یکی از بارزترین مصداق های تزکیه انسان، صدقه دادن است و در این شرایط که بسیاری از مردم کشور درگیر بیماری کرونا هستند، صدقه ای بالاتر و بهتر از تهیه بسته های سلامت برای نیازمندانی که دسترسی کمتری به ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده دارند، وجود ندارد.

وی در رابطه با اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: پس از شیوع این بیماری در کشور و توصیه های مکرر مسئولان وزارت بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خراسان شمالی هزینه مراسم ترحیم را خرج پیشگیری ازکرونا کردند

مردم خراسان شمالی هزینه مراسم ترحیم را خرج پیشگیری ازکرونا کردند