مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 15:002020-03-17سياسي

راه اندازی پویش حمایت از کسب و کارهای مستضعفان از سوی بسیج اساتید کشور


جنبش استادی ایران پویش حمایت از کسب و کارهای مستضعفین کمیته امداد امام خمینی(ره) را در راستای حمایت از اقشار مستضعف آسیب دیده از انتشار ویروس کرونا راه اندازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید اعلام کرد با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور و درخواست های مکرر اساتید استان های سراسر کشور مبنی بر لزوم مشارکت در ارسال کمک های مالی به اقشار مستضعف آسیب دیده از انتشار ویروس کرونا، با هماهنگی صورت گرفته در سازمان بسیج مستضعفین، علی‏ محمدی دبیرستاد مبارزه با کرونای سازمان بسیج اساتید کشور مأمور شد تا با عنوان پویش جنبش استادی ایران در حمایت از کسب و کارهای مستضعفین کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک های نقدی استادان و مدرسان دانشگاه های کشور را ساماندهی کند.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، در این راستا کمک های جمع آوری شده اساتید از سوی مراکز استانی بسیج اساتید به شماره شبای اعلام شده به نام سازمان بسیج اساتید واریز خواهد شود.

گفتنی است اشخاصی هم که تمایل به واریز کمک های مالی به طور مستقل را دارند می توانند از طریق واریز به شماره شبا IR590630185604207351374001  به نام بسیج اساتید دانشگاه تهران اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش حمایت از کسب و کارهای مستضعفان از سوی بسیج اساتید کشور

راه اندازی پویش حمایت از کسب و کارهای مستضعفان از سوی بسیج اساتید کشور