مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-17سياسي

هشدار دادستان تبریز به انتشاردهندگان فراخوان چهارشنبه آخر سال


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی به تولیدکنندگان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه همزمان با چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک محبوب علیلو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن هشدار جدی به عاملان فراخوان چهارشنبه سوری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اظهار داشت: با این افراد بر اساس قانون و به شدت برخورد قاطع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران و استان امسال با توجه به شرایط خاص جامعه ناشی از ویروس کرونا علاقه ای برای حضور در تجمعات از جمله آیین های چهارشنبه سوری ندارند، اظهار داشت: بر همین اساس اطمینان داریم که خود مردم با ماندن در خانه به فراخوان این گروه ها “نه بزرگ” خواهند داد.

محبوب علیلو اضافه کرد: دادستانی مرکز استان ضمن قدردانی از همکاری مردم، اجازه نخواهد داد عده ای هنجارشکن به بهانه چهارشنبه سوری، امنیت و آرامش مردم را بر هم زنند و با تجمع های غیر ضروری بستر و زمینه شیوع ویروس کرونا را فراهم کنند و جان مردم را به خطر بیندازند.

وی با بیان این که سلامت و امنیت مردم برای همه به ویژه برای دستگاه قضایی اولویت اصلی است، یادآوری کرد: امسال با توجه به شرایط خاص بهداشتی جامعه، هرگونه تجمع از جمله برگزاری جشن های چهارشنبه سوری ممنوع شده و مردم نباید فریب سایت های معان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان تبریز به انتشاردهندگان فراخوان چهارشنبه آخر سال

هشدار دادستان تبریز به انتشاردهندگان فراخوان چهارشنبه آخر سال