مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-17فرهنگي

واکنش سعید راد به ماجرای داوری جشنواره فجر و رای به جواد عزتی


پس از اعلام نامزدهای سیمرغ بلورین رشته های مختلف سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر، یک سوال در فضای رسانه های سینمایی مطرح شد؛ چرا جواد عزتی در میان نامزدهای بازیگری جایی ندارد؟ پاسخ این سوال اما به طور مبهم داده شد.

- ، اولین بار مازیار میری در گفت وگو با فریدون جیرانی از اشتباه شان در پافشاری نکردن برای انتخاب جواد عزتی به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره فجر 38 گفت.

اینکه در مقابل چه کسی باید پافشاری می کردند اما سوالی بود که خیلی زود در فضای مجازی گمانه زنی بر سر آن شکل گرفت و در نهایت همه فلش ها به سمت یک نفر چرخید.

سعید راد که پیش از این در یک گفت وگو به شدت از جواد عزتی به خاطر بازی در هزارپا و سکانس رقص در این فیلم انتقاد کرده بود، هر چند بعدها در مصاحبه های دیگری از علاقه به این بازیگر گفته بود اما این موضوع نتوانسته بود اظهارنظر قبلی را از خاطرها پاک کند.

کم کم خبرهای درگوشی ای پیچید که از عصبانیت سعید راد در مقابل اصرار داوران به قرار گرفتن نام جواد عزتی در میان نامزدها حکایت داشت.

این موضوع اما در حد همان خبر در گوشی باقی ماند و هیچ گاه تایید نشد.

حال سعید راد در اولین واکنش پس از این اتفاق در گفت وگو با مصطفی امامی در برنامه رادیویی همه شایعات را تکذیب کرده و از علاقه اش به جواد عزتی گفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سعید راد به ماجرای داوری جشنواره فجر و رای به جواد عزتی

واکنش سعید راد به ماجرای داوری جشنواره فجر و رای به جواد عزتی