مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-17اقتصادي

کرونا بازار کلاهبرداران اینترنتی پایتخت را رونق داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ تورج کاظمی روز سه شنبه افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به توصیه های مکرر مسئولان بهداشتی مبنی بر عدم تردد غیرضروری در سطح معابر عمومی و رعایت قرنطینه خانگی به منظور پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس، سطح تمایل شهروندان برای ثبت سفارش و خرید اقلام مورد نیاز روزمره از طریق سایت های فروشگاهی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پرونده و شکایت های ارجاعی به این پلیس از این دسته کلاهبرداری ها حکایت دارد، گفت: تعدادی از افراد سودجو و کلاهبردار با سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده و انجام تبلیغات فریبنده در شبکه های اجتماعی، کالای مورد نیاز مردم را با قیمت پایین تر از عرف بازار تبلیغ و از این طریق اعتماد کاربران را جلب و در نهایت از آنان کلاهبرداری می کنند.

رییس پلیس فتا پایتخت افزود: این کلاهبرداران پس از ثبت کالا و دریافت وجوه عموماً یا کالا و اقلام سفارش داده شده را برای مشتریان ارسال نمی کنند یا با کلاهبرداری اقلام تقلبی را برای متقاضیان می فرستند.

کاظمی با تأکید بر اینکه هموطنان در هنگام ثبت سفارش کالا و اقلام مورد نیاز از سایت های فروشگاهی مجاز و دارای نشان اعتماد الکترونیکی باید از صحت وجود فروشگاه مطمعن شوند و سپس خرید را انجام دهند، تصریح کرد: هنگام ثبت سفار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بازار کلاهبرداران اینترنتی پایتخت را رونق داد

کرونا بازار کلاهبرداران اینترنتی پایتخت را رونق داد