مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-17پزشكي

حضور شهروندان یزدی در منزل به قطع زنجیره بیماری کرونا کمک می کند


سرهنگ محمدرضا مزیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای قطع این زنجیره به همکاری همه مردم نیاز است، افزود: باید برای ریشه کن کردن کرونا همه به وظیفه خود و ماندن در منزل اقدام کنند.

وی ادامه داد: توجه به توصیه های مکرر پزشکان و متخصصان و رعایت بهداشت فردی در کنار شرکت نکردن در فعالیت های گروهی نقش مهمی در پیشگیری این بیماری دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد اظهار کرد: مردم با ماندن در خانه بهتر و بیشتر از هر زمانی می توانند خادمان خود را در نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندی یاری دهند.

مزیدی یادآور شد: خانواده ها باید با کنترل فرزندان خود و ماندن در منازل در کنار پلیس، نقش خود را در تحقق امنیت بیشتر و مبارزه با این بیماری که شیوع دارد جامه عمل بپوشانند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد با تشکر از همکاری مردم با پلیس بیان کرد: نیروی انتظامی همواره با افتخار حافظ سلامت و امنیت بوده و با قدرت در این راه فعالیت می کند.

مزیدی گفت: همکاری پلیس با مسوولان در عرصه های مختلف در پیشگیری و مقابله با کرونا ادامه دارد .

همچنین به گفته سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد، تعداد مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع آن تاکنون در استان به 390 نفر رسید که از این تعداد آزمایش 49 نفر در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهروندان یزدی در منزل به قطع زنجیره بیماری کرونا کمک می کند

حضور شهروندان یزدی در منزل به قطع زنجیره بیماری کرونا کمک می کند