مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-17اجتماعي

واکنش شهرداری منطقه هشت اهواز به خبر تجمع کارگران فضای سبز


در این جوابیه که که سه شنبه به خبرگزاری ایرنا خوزستان ارسال شده است آمده است حقوق و مزایای کارگران شهرداری به دستور شهردار اهواز همیشه پیش از کارکنان قراردادی پرداخت می شود اما گاهی به علت تاخیر در تسلیم صورت وضعیتها توسط پیمانکاران ممکن است در حد پنج تا 6 روز با تاخیر صورت گیرد.

در ادامه آمده است پرداخت نشدن حقوق کارگران فضای سبز شهرداری منطقه هشت اهواز صحت ندارد و دغدغه آنها اتمام قرارداد قبلی با پیمانکار بوده که عیدی و سنوات مربوط به سال 98 و تنها یک حقوق معوقه آن ها پرداخت نشده است که این به تعویق افتادن حقوق یک ماه هم به دلیل عدم تسلیم صورت بوده است.

به کارگران اطمینان خاطر داده شده که حقوق آنها تا امروز واریز می شود.

این جوابیه می افزاید شهرداری منطقه 8 اهواز حدود 700 نفر نیروی کارگری، قراردادی و پیمانکاری دارد که اولویت شهرداری هر ماه پرداخت حقوق و مزایای این نیروها است.

مدیر و معاونان منطقه به صورت مستمر برای رسیدگی به امور کارگران و حل مشکلات آنها پیگیری لازم را انجام و جلسات مکرری را با پیمانکار مربوطه برگزار می کنند.

شهردار منطقه 8 شهرداری روز گذشته پاسخگو نبود شهرداری منطقه 8 اهواز در حالی این جوابیه را ارسال کرده است که روز گذشته خبرنگار ایرنا چندین بار با وی تماس گرفت اما موفق به جلب نظر وی نشد و حتی پیامهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهرداری منطقه هشت اهواز به خبر تجمع کارگران فضای سبز

واکنش شهرداری منطقه هشت اهواز به خبر تجمع کارگران فضای سبز