مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 12:262020-03-17فرهنگي

نمایش آثار هنرمندان مازندران در فضای مجازی


مسؤول روابط حوزه هنری مازندران گفت: این نهاد در ایام تعطیلی محافل و برنامه ها، تولیدات خود و آثار هنرمندان برجسته استان را در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارد.

- یاسر یمینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اینکه برنامه های جمعی و محافل فرهنگی حوزه هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی لغو شده است اظهار کرد: در پی جبران این مسئله تلاش خواهیم کرد تولیدات این مرکز و آثار هنرمندان استان در قالب نمایشگاهی و بسته هنری از طریق شبکه اینستاگرامی حوزه هنری و سایر بسترهای مجازی موجود به سمع و نظر علاقه مندان برسد.

وی تصریح کرد: در حالی که برخی خانواده های مازندرانی همچون سایر هموطنان به دلیل کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامت خود ناگزیر به ماندن در خانه هستند، مراکز فرهنگی هنری می توانند بخشی از نیازها و علاقه مندی های خانواده ها را تامین کنند تا لحظات خوشی را برای هنرمندان و خانواده های آنها در این شرایط فراهم کنند.

مسؤول روابط حوزه هنری مازندران با اعلام اینکه اقدام یاد شده با همکاری مسؤولان و کارشناسان واحدهای فرهنگی هنری حوزه هنری و هنرمندان استان در رشته های مختلف صورت می گیرد افزود: در روزهای آینده و پیش از تعطیلات نوروزی فراخوانی از سوی این مرکز جهت دریافت آثار هنری خلق شده در ایام خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار هنرمندان مازندران در فضای مجازی

نمایش آثار هنرمندان مازندران در فضای مجازی