مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-17سياسي

کتاب های انتشارات الهدی با 50 درصد تخفیف عرضه می شود


حجت الاسلام اسدی موحد، مدیر عامل انتشارات بین المللی الهدی، با تاکید بر شعار «درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم» گفت: در آستانه سال نو کتاب های این موسسه با 50 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می شود.

- حجت الاسلام اسدی موحد، مدیر عامل انتشارات بین المللی الهدی، با تاکید بر شعار درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم گفت: در آستانه سال نو کتاب های این موسسه با 50 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد اسدی موحد مدیر عامل موسسه فرهنگی، هنری انتشارات بین المللی الهدیبا آرزوی سلامتی برای تمام هم وطنان و مردم جهان گفت: در آستانه عید سعید نوروز و با توجه به شیوع بیماری کرونا که موجب افزایش فشار روانی این بیماری بر مردم شده، در یک همدلی ملی بین مردم و مسئولان، خودقرنطینگی در شهرهای مختلف آغاز شده تا در بهار طبیعت، دوباره مردم عزیزمان را سلامت و خندان در شهرها ملاقات کنیم.

وی همچنین به درایت و مسئولیت پذیری مردم ایران اشاره کرد: مردم فهیم و فرهنگ دوست کشور عزیزمان همواره از تمامی بحران ها سربلند بیرون آمده و این باره نیز همگامی مردم و مسئولان موجب شده تا از پیشرفت این بیماری جلوگیری شود.

به همین دلیل هم موسسه الهدی به فروش کتاب های خود با تخفیف 50 درصدی اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های انتشارات الهدی با 50 درصد تخفیف عرضه می شود

کتاب های انتشارات الهدی با 50 درصد تخفیف عرضه می شود