مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-17حوادث

کشف بیش از 107 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان


سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مأموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در یک هفته گذشته، 107 هزار و 129 لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طرح شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و جمع آوری باک های اضافی را در دستور کار دارد و گشت های ویژه ای را در این خصوص به ویژه در شهرهای ورودی استان فعال کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مدت ضمن انهدام یک باند حرفه ای قاچاق سوخت متلاشی، توقیف 3 دستگاه تریلی، تخریب یک دپو، و 3 باک اضافه از خودروهای سنگین حذف شد.

وی بیان داشت: از مقدار سوخت های قاچاق کشف شده، 28 هزار لیتر نفت کوره، 24 هزار لیتر هیدروکربن، 34 هزار و 560 لیتر گازوییل، 6 هزار و 609 لیتر بنزین و 13 هزار و 960 لیتر سایر مشتقات نفتی است.

سردار قنبری با اشاره به اینکه سوخت های کشف شده از شهرستان های زاهدان، نیمروز و دلگان بوده است، بیان کرد: در این خصوص 18 دستگاه خودرو توقیف و 22 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق با جدیت عمل می کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جوء از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 107 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 107 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان