مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-17اجتماعي

مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 20 فروردین سال آینده تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ عمار سعیدیان فر در این باره اظهار داشت: فارغ از این که خبرنگاران در گذشته طرح ترافیک دریافت کرده اند یا نه، می بایست مدارک خود را برای سال 99 بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: نظر به اینکه بسیاری از خبرنگاران در شرایط موجود(شیوع ویروس کرونا) دورکار شده اند و نتوانسته اند برای دریافت معرفی نامه و مدارک مورد نیاز خود به محل کار، مراجعه کنند و درخواست زمان بیشتری برای ثبت نام داشتند، تمدید مهلت ثبت نام خبرنگاران صورت گرفته است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح ترافیک گفت: خبرنگاران متقاضی کارت بلیط مترو نیز، دقت داشته باشند که باید در سامانه تهران من در مهلت تعیین شده ثبت نام کنند.

سعیدیان فر در ادامه اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 4 هزار 600 نفر برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیط، در سامانه تهران من، ثبت نام کرده اند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک با بیان این که خبرنگاران در صورتی که معاینه فنی برتر داشته باشند از این تخفیف هم بهره مند می شوند.

سعیدیان فر تاکید کرد: خبرنگاران در نظر داشته باشند که 20 فروردین آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران بوده و مهلت اعلام شده بار دیگر تمدید نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 20 فروردین سال آینده تمدید شد

مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 20 فروردین سال آینده تمدید شد