مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-17اقتصادي

کاهش تقاضا، افزایش قیمت!


در حالی قیمت حواله ارزی در سامانه نیما رو به کاهش است، قیمت ارز در بازار آزاد در حال رشد است که رییس کل بانک مرکزی این رشد را منطقی نمی داند و گفته که ارز به قیمت واقعی خود برمی گردد و اینکه طی روزهای اخیر صرافی ها نرخ فروش را بالا برده اند و نرخ خرید را .

- در حالی قیمت حواله ارزی در سامانه نیما رو به کاهش است، قیمت ارز در بازار آزاد در حال رشد است که رییس کل بانک مرکزی این رشد را منطقی نمی داند و گفته که ارز به قیمت واقعی خود برمی گردد و اینکه طی روزهای اخیر صرافی ها نرخ فروش را بالا برده اند و نرخ خرید را تغییر نداده اند به درستی صورت گرفته تا فرصت آربیتراژ را از بین ببرند و به تدریج نرخ را متعادل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از قرار گرفتن نام ایران در لیست سیاه FATF، زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت ارز به گوش رسید و این در حالی است که عملا تغییر خاصی در بخش بانکی و ارزی کشور ایجاد نشده است، چراکه پیش از این نیز بانک های ایرانی نمی توانستند با بانک های خارجی معامله داشته باشند.

در عین حال، آثار روانی این موضوع سبب شد قیمت ارز اندکی افزایش یابد، اما رییس کل بانک مرکزی همواره تاکید کرده است که این قیمت، واقعی نیست و تحت تاثیر رفتارهای هیجانی و اخلال سفته بازان بازار ارز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تقاضا، افزایش قیمت!

کاهش تقاضا، افزایش قیمت!