مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-17سياسي

تولید جهادی روزانه 10 هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم


یکی از اساتید دانشکده فنی و حرفه ای قم گفت: تولید جهادی روزانه 10 هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم در حال انجام است.

- ایسنا/قم یکی از اساتید دانشکده فنی و حرفه ای قم گفت: تولید جهادی روزانه 10 هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم در حال انجام است.

فاطمه مجد از اساتید دانشکده فنی حرفه ای دختران قم در گفتگو با ایسنا با ارائه گزارشی از کارگاه تولید ماسک و لباس گان(فضایی) به همت بسیج دانشجویی استان قم در این دانشکده عنوان کرد: 20 روز قبل بسیج دانشجویی استان قم تصمیم گرفتند کاری جهادی را در تولید اقلام پزشکی آغاز کنند.

این استاد دانشکده فنی حرفه ای دختران قم افزود: در جهت برای کمک به پرسنل بیمارستان ها، اقلام بهداشتی و البسه در این دانشکده توسط بسیج دانشجویی تولید می شود.

وی تصریح کرد: ریاست دانشکده این فضا و تجهیزاتی که برای دوخت مورد نیاز بود در اختیار بسیج دانشجویی استان قم قرار داد و خط تولید به راه افتاد و اقدامات در جهت دوخت گان و لباس بخش های عفونی آغاز شد.

مجد بیان کرد: پس از تهیه پارچه اقدام به تهیه ماسک کردیم و تولید جهادی روزانه چهار تا 10 هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید جهادی روزانه 10 هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم

تولید جهادی روزانه 10 هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم