مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-17اجتماعي

دانش آموزان به معلم خصوصی و کتاب کمک آموزشی برای جبران دروس نیاز


حاجی میرزایی با تأکید بر اینکه با وجود تعطیلات این روزهای مدارس نیازی به معلم خصوصی و کتاب های کمک آموزشی نیست، گفت: کنکور و امتحانات نهایی بر اساس همین دروس است که آموزش داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با موضوع کرونا و سرانجام سال تحصیلی، اظهار کرد: این روزها آموزش وپرورش شور و حال خاصی دارد و هیجان گسترده ای در سطوح آموزش وپرورش جریان دارد.

وی افزود: در طی صدسال یاد گرفتیم که آموزش دانش آموزان را در کلاس درس و مدرسه داشته باشیم اما امروز با شرایطی مواجه هستیم که مجبور شدیم وقفه ای طولانی را در استمرار فعالیت های آموزشی مدرسه شاهد باشیم چراکه سلامت دانش آموزان برای ما اهمیت دارد و ازآنجاکه مدرسه کانون تجمع است و امکان دارد با این تجمعات به شیوع بیماری کمک کنند ناگزیر شدیم به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا مدارس را تعطیل کنیم.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه در کنار سلامت، آموزش دانش آموزان نیز اهمیت دارد، گفت: برای آموزش دانش آموزان اقداماتی انجام داده ایم و اتفاقات بزرگی رخ داد و از روز دوم تعطیلات سازمان صداوسیما به یاری ما آمد و در حال حاضر با چهار شبکه و 28برنامه به طور روزانه آموزش ها را از طریق صداوسیما ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان به معلم خصوصی و کتاب کمک آموزشی برای جبران دروس نیاز

دانش آموزان به معلم خصوصی و کتاب کمک آموزشی برای جبران دروس نیاز