مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-17اجتماعي

هنوز به کلاس های زنده شیشه ای عادت نکرده ایم


جامعه ما هنوز به کلاس های زنده شیشه ای عادت نکرده است و هنوز نمی داند که در عصر تکنولوژی، معلم، دانای کلّ کلاس نیست؛ بلکه او یک راهنما، یک راهبر و یک گردآورنده است و محیط آموزشی، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: فرحناز مینایی پور مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش دلنوشته ای در خصوص خانم معلم آستارایی نوشته است:  به یاد می آورم نخستین روزی که بعد از شرکت در آزمون سراسری(کنکور) و پس از تلاش فراوان که منتج به قبول شدنم در تربیت معلم شده بود، در حال رفتن برای ثبت نام در دانشگاه بودم.

از اینکه به آرزوی دوران کودکی و نوجوانی که همانا معلم شدن بود، رسیده بودم، در پوست خود نمی گنجیدم.

طبق برنامه زمان بندی برای ثبت نام، می بایست در موعد مقرر به همراه مدارک لازم در مرکز تربیت معلمِ مشخص شده حضور پیدا می کردم.

همچنان که در خیابان ها به دنبال آدرس مورد نظر بودم، دیوار طویلی با درب بزرگ و تابلویی بالای سرِ آن به نام مرکز تربیت معلم حضرت زینب (س) را دیدم و به این ترتیب مکان مورد نظر را یافتم.

در سربالایی خیابان مذکور، در حال نزدیک شدن به مرکز تربیت معلم بودم که نوشته روی دیوار توجهم را جلب کرد: معلمی عشق است و ایثار و گذشت، اگر به عنوان شغل بدان می نگری رها کن، و الّا بر تو مبارک باد (شهید رجایی)  من نیز که همواره آرزوی معلمی را داشتم، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به کلاس های زنده شیشه ای عادت نکرده ایم

هنوز به کلاس های زنده شیشه ای عادت نکرده ایم