مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-17ورزشي

«سارا بهمنیار» اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش گیلان


سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش گیلانی به عنوان اولین بانوی تاریخ ورزش این استان موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

- مریم بخشی در گفت و گویی در تشریح این خبر اظهار کرد: خوشبختانه سارا بهمنیار توانست سهمیه المپیک 2020 ژاپن را در رشته کاراته کسب کند تا سهم ورزش گیلان برای حضور در المپیک به سه ورزشکار افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: با توجه به لغو رقابت های کاراته وان مراکش، قرار شد آخرین مرحله لیگ جهانی اواخر فروردین ماه در مادرید اسپانیا برگزار شود که به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، رقابت های مادرید نیز لغو شد.

وی ادامه داد: پیش از این فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرده بود چنانچه رقابت های مادرید نیز لغو شود، سالزبورگ اتریش که چندی قبل میزبان لیگ جهانی کاراته بود، به عنوان آخرین مرحله رقابت های انتخابی المپیک در نظر گرفته می شود و این تصمیم با موافقت کمیته بین المللی المپیک اتخاذ شد.

بخشی بیان کرد: با این وجود، پس از برگزاری مسابقات لیگ جهانی سالزبورگ اتریش، سارا بهمنیار کاراته کار شایسته استان گیلان در وزن 55- کیلوگرم با 5647 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت و جواز حضور در رقابت های المپیک 2020 را تصاحب کرد، ضمن اینکه طراوت خاکسار دیگر کاراته کار کشورمان در این وزن در رتبه نهم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سارا بهمنیار» اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش گیلان

«سارا بهمنیار» اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش گیلان