مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 08:352020-03-17فرهنگي

دعوت کارتونیست های کردستانی برای حضور در مسابقه کارتون کرونا


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان ضمن دعوت از هنرمندان استان برای حضور در مسابقه کارتون در خصوص کرونا، گفت: تا 11 فروردین ماه فرصت ارسال آثار وجود دارد.

- امین مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه بین المللی ما کرونا را شکست می دهیم با دبیری استاد سید مسعود شجاعی طباطبایی، بیان کرد: برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در این شرایط در کشور ما با استفاده از بسترهای ارتباطی به ویژه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اصحاب فرهنگ و هنر در گذشته نیز در تمامی عرصه ها به میدان آمده و رسالت اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده اند و راستای مقابله با ویروس کرونا نیز بار دیگر جامعه فرهنگ و هنر کشور نیز وارد میدان شده اند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، یادآور شد: اولین مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم تاکنون با استقبال خوبی از سوی هنرمندان داخلی و خارجی مواجه بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان کردستان در حوزه کارتون و کاریکاتور، افزود: هم اکنون استان کردستان یکی از استانهای صاحب عنوان در عرصه کاریکاتور کشور به شمار می رود و این مهم را می توان در راستای درخشش هنرمندان کارتونیست کردستان در جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کارتونیست های کردستانی برای حضور در مسابقه کارتون کرونا

دعوت کارتونیست های کردستانی برای حضور در مسابقه کارتون کرونا