مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-17حوادث

آماده باش 62 پایگاه با 400 نیروی اورژانس کرمانشاه در شب «چهارشنبه سوری»


مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه از آماده باش 400 نیروی اورژانس در سطح استان در شب «چهارشنبه سوری» خبر داد و گفت: 62 پایگاه اورژانس شهری و روستایی با 120 دستگاه آمبولانس در سطح استان آماده باش هستند.

- اکبر آزادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و احتمال کاهش حضور مردم در مراسم چهارشنبه آخرسال، گفت: به هر حال اورژانس همچون سنوات گذشته با برگزاری چندین جلسه درون بخشی و برون بخشی با ارگان های مربوطه همچون پلیس، آتش نشانی و.

هماهنگی های لازم را انجام داده است.

وی از آماده باش 400 نیروی اورژانس در سطح استان خبر داد و افزود: 62 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای با 120 دستگاه آمبولانس در سطح استان آماده باش هستند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه به حضور نیروهای فوریت های پزشکی در پنج نقطه از شهر کرمانشاه همراه با استقرار آمبولانس اشاره و بیان کرد: تمامی نیروها در این شب آماده باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی بتوانند خدمات رسانی سریعی داشته باشند.

وی در ادامه اشاره ای نیز به آماده باش 2 بیمارستان امام خمینی(ره) و طالقانی کرمانشاه برای پذیرش مصدومان احتمالی این شب داشت و از همشهریان خواست به هیچ وجه به بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان مراجعه نکنند چون با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 62 پایگاه با 400 نیروی اورژانس کرمانشاه در شب «چهارشنبه سوری»

آماده باش 62 پایگاه با 400 نیروی اورژانس کرمانشاه در شب «چهارشنبه سوری»