مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-17اجتماعي

17 هزار متر از بلوار کردستان خط کشی شد


عرفان فتحی روز سه شنبه اظهار داشت: ایمنی در عبور و مرور وسایل نقلیه و انجام عملیات خط کشی معابر و خیابان های اصلی یکی از راه های جلوگیری از تصادفات است.

وی اضافه کرد: با توجه به تکمیل پروژه اتصال بلوار کردستان - بلوار ساحلی و تقاطع توحید عملیات خط کشی طولی این تقاطع در راستای افزایش ضریب ایمنی، نظم دهی به ترافیک شهری، سهولت در تردد وسایل نقلیه و منظم نمودن حرکت وسایل نقلیه در دستور کار قرار گرفت.

فتحی از اجرای عملیات خط کشی طولی 17 هزار متر طول پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع توحید خبر داد و گفت: طول این بلوار 2300 متر است که عملیات خط کشی آن در دو لاین رفت و برگشت و همچنین خط کشی تقاطع غیرهمسطح توحید انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج یادآور شد: نهال کاری مسیر بلوار کردستان به بلوار ساحلی انجام شده و بزودی هم عملیات رنگ آمیزی جداول این مسیر انجام می شود.

سه عدد پنل دروازه ای در مسیر بلوارکردستان – بلوار ساحلی سنندج نصب شد مدیر حمل ونقل و ترافیک شهرداری سنندج هم اظهار داشت: یکی از پروژه های تاثیرگذار در کاهش و روانسازی ترافیک که امسال عملیات تکمیل آن اتمام یافت پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار متر از بلوار کردستان خط کشی شد

17 هزار متر از بلوار کردستان خط کشی شد