مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-17سياسي

سهم حوزه علمیه ابهر در مقابله با کرونا پذیرش قرنطینه بیماران


حجت الاسلام جعفر رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به نیاز احتمالی شهرستان برای قرنطینه بیماران کرونایی ساختمان نوساز حوزه علمیه برادران ابهر به مساحت 10 هزار مترمربع در اختیار شبکه بهداشت و درمان به این منظور قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: امروز این مکان با تغییر کاربری در شرایط بحران به یک درمانگاه استاندارد تبدیل شده است و هر کلاس درس به یک اتاق بستری در شان بیماران مبتلا در آمده است و امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم نواقص جزیی مانند نصب پرده برای اتاق ها را برطرف کنیم تا بیماران آسایش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ابهر تاکید کرد: حوزه های علمیه شهرستان زیر نظر ستاد مقابله با بیماری کرونا عمل می کند و هر زمان که وظایفی محول شود همه طلاب شهرستان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

حجت الاسلام رحیمی اظهار داشت: تاکنون بسته های کمک معیشتی به ارزش 250میلیون ریال توسط حوزه علمیه شهرستان بسته بندی و در اختیار نیازمندان قرار داده شده است.

وی با تقدیر از شرکت های تولید کننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده شهرستان ابهر، عنوان کرد: این شرکت ها با اهدای گسترده موادشوینده و ضدعفونی کننده کمک شایانی به سیستم بهداشتی و درمانی کرده اند و همچنین با تولید حداکثری، کمبودها در این زمینه را تا حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم حوزه علمیه ابهر در مقابله با کرونا پذیرش قرنطینه بیماران

سهم حوزه علمیه ابهر در مقابله با کرونا پذیرش قرنطینه بیماران