مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-17اجتماعي

در کویر سه قلعه به میهمانی ستارگان بروید


کویر سه قلعه می تواند جاذبه ای دیدنی و منحصر در منطقه باشد علاوه بر این وجود آثار متعدد تاریخی در شهر سه قلعه و همچنین بیابان های اطراف سه قلعه که عمدتاً رباط و کاروانسرا است بر قابلیت کویر سه قلعه افزوده است که همه ساله تورهای پیاده روی و کویرنوردی به .

- ایسنا/خراسان جنوبی کویر سه قلعه می تواند جاذبه ای دیدنی و منحصر در منطقه باشد علاوه بر این وجود آثار متعدد تاریخی در شهر سه قلعه و همچنین بیابان های اطراف سه قلعه که عمدتاً رباط و کاروانسرا است بر قابلیت کویر سه قلعه افزوده است که همه ساله تورهای پیاده روی و کویرنوردی به مقصد این نقطه از استان صورت می گیرد.

شهرستان سرایان در شمال غربی استان خراسان جنوبی و در فاصله 160 کیلومتری مرکز استان (بیرجند) قرار گرفته و دارای وسعتی بالغ بر 9334 کیلومتر مربع می باشد و دارای سه مرکز شهری سرایان ، سه قلعه و آیسک با شهرداری های فعال است.

شرایط منحصر به فرد شهرستان سرایان از نقطه نظر تنوع آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی خاص که از مناطق کوهستانی و سرسبز با آب و هوای خنک گرفته تا ریگزارها و تپه های ماسه ای در دل کویر سه قلعه، این شهرستان را به یکی از نقاط دیدنی و گردشگر پذیر استان خراسان جنوبی مبدل ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کویر سه قلعه به میهمانی ستارگان بروید

در کویر سه قلعه به میهمانی ستارگان بروید