مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-17اقتصادي

کرونا مصرف آب روستاهای اسدآباد را افزایش داد/ اصلاح 340 متر شبکه آبرسانی در اسدآباد


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد از افزایش مصرف آب با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احد احدی ایمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طی سال جاری سه حلقه چاه عمیق  در روستاهای موسی آباد، بادخوره و حسن آباد حفر شد اظهار کرد: اجرای شبکه داخلی کمک سفلی و چنارعلیا نیز در سال جاری عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای خطوط انتقال در مجتمع های آبرسانی النجه گنجه، جنت آباد و چنارعلیا به انجام رسید عنوان کرد: در حوزه بهره برداری نیز 93 مخزن در راستای افزایش کیفیت آب، شستشو شد، ضمن اینکه 340 متر شبکه آبرسانی نیز در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد اصلاح شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی اسدآباد به تعویض 34 مورد الکتروپمپ در چاه ها و ایستگاه های پمپاژ اشاره کرد و گفت: در سال جاری، تعمیر و تعویض 328مورد تابلو برق به همراه رفع 650 مورد نشتی و شکستگی عملیاتی شد.

وی در ادامه به 290 سرویس آبرسانی سیار دائم و موقت در روستاهای دارای مشکل اشاره کرد و افزود: در حوزه امور مشترکین نیز در سال جاری 158 انشعاب فروخته شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعویض 310 مورد کنتور معیوب خاطرنشان کرد: 83 انشعاب غیرمجاز کشف و با متخلفین برخورد شد، ضمن اینکه تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مصرف آب روستاهای اسدآباد را افزایش داد/ اصلاح 340 متر شبکه آبرسانی در اسدآباد

کرونا مصرف آب روستاهای اسدآباد را افزایش داد/ اصلاح 340 متر شبکه آبرسانی در اسدآباد