مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-17بين الملل

اقدام یهودی سازی دیگر از سوی رژیم صهیونیستی در جنوب شرقی قدس


مقامات رژیم صهیونسیتی ساخت دیوار بتنی در جنوب شرقی شهر قدس را با هدف ایجاد خیابانی برای متصل کردن شهرک های اسراییلی آغاز کردند.

- مقامات رژیم صهیونسیتی ساخت دیوار بتنی در جنوب شرقی شهر قدس را با هدف ایجاد خیابانی برای متصل کردن شهرک های اسراییلی آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، راسم عبیدات، فعال و تحلیلگر سیاسی از منطقه جبل المکبر خاطرنشان کرد: بلدوزرهای متعلق به صهیونیست ها در منطقه جبل المکبر، ساخت این دیوار نژادپرستانه را آغاز کرده اند.

عبیدات در ادامه افزود: این دیوار زمینه ساز اتصال شهرک های گیلو ، جفعات همتوس و هار حوماه واقع در جنوب شهر قدس است و آنها را از شهر بیت لحم و جنوب کرانه باختری جدا می کند.

وی همچنین تصریح کرد: این اقدام شهرک های داخل این دیوار را به شهرک های واقع در پشت این دیوار متصل می کند و در چارچوب یهودی سازی شهر قدس و قرار دادن این شهر به عنوان پایتخت این دولت اشغالگر صورت می گیرد.

این تحلیل گر سیاسی افزود: صهیونیست ها می خواهند که از طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن سوءاستفاده سیاسی کنند و در نتیجه الحاق بخش وسیعی از فلسطین با جمعیت کمتر را قانونی جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام یهودی سازی دیگر از سوی رژیم صهیونیستی در جنوب شرقی قدس

اقدام یهودی سازی دیگر از سوی رژیم صهیونیستی در جنوب شرقی قدس