مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-17فرهنگي

پروژه ناتمام «لاله» بالاخره تمام شد


تورج منصوری تهیه کننده سینما از به پایان رسیدن فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسداله نیک نژاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تورج منصوری تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما درباره تکمیل مراحل تولید پروژه لاله گفت: فیلم سینمایی ناتمام لاله تمام شده و آماده نمایش است، اما با توجه به اینکه قرار بود فیلم در ترکیب اکران نوروزی رونمایی شود و با توجه به تمدید تعطیلی سینماها، باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط به چه صورت پیش خواهد آمد.

منصوری درباره احتمال ارائه فیلم به جشنواره جهانی فجر در صورت به تأخیر افتادن نوبت اکران عمومی آن هم گفت: فعلاً باید دید جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می شود یا نه و بعد برای برنامه ریزی چگونگی نمایش این فیلم اقدام کنیم.

امیدوارم این جشنواره در شرایط و زمان مناسبی برگزار شود؛ فضایی که از نظر سلامت مخاطبان و مسئولان و برگزارکنندگان جشنواره امن باشد.

این مدیر فیلمبرداری درباره دیگر فعالیت های سینمایی خود نیز ادامه داد: بین توقف و آغاز دوباره تولید لاله ، مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی آفتاب نیمه شب به کارگردانی شهریار بحرانی را برعهده داشتم که این پروژه نیز در مرحله تصحیح رنگ قرار دارد و منتظر هستیم کمی شرایط آرام تر شود تا بتوانیم اصلاح رنگ این فیلم را به پایان رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ناتمام «لاله» بالاخره تمام شد

پروژه ناتمام «لاله» بالاخره تمام شد