مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 05:002020-03-17پزشكي

توصیه هایی به کارفرمایان برای پیشگیری از کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شاغلان سالمند، شاغلان دارای بیماری زمینه ای مانند دیابت، بیماری های قلبی و تنفسی، شاغلان دچار نقص سیستم ایمنی و افرادی که با گازها و بخارهای خورنده تماس دارند و شاغلان باردار بیش از سایر کارکنان مستعد ابتلا به کرونا هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شاغلان سالمند، شاغلان دارای بیماری زمینه ای مانند دیابت، بیماری های قلبی و تنفسی، شاغلان دچار نقص سیستم ایمنی و افرادی که با گازها و بخارهای خورنده تماس دارند و شاغلان باردار بیش از سایر کارکنان مستعد ابتلا به کرونا هستند.

عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به علایمی که کارفرمایان باید به آن توجه کنند، اظهار کرد: تب بالای 38 درجه، سرفه، تنگی نفس، خفگی و سایر علایم تنفسی، بیماری های گوارشی، اسهال، استفراغ و حالت تهوع و دردهای شکمی از جمله علایمی هستند که کارفرمایان باید به وجود آن در میان کارکنانشان توجه کنند.

وی اضافه کرد: آبریزش بینی، گلو درد، زخم گلو، خلط خونی، سردرد، قرمزی چشم، بیماری های قلبی عروقی، درد قفسه سینه و حساسیت و خارش پوستی از علایم شایعی به شمار می آیند که کارفرمایان باید برای شناسایی شاغلان مشکوک به کرونا آنها را مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی به کارفرمایان برای پیشگیری از کرونا

توصیه هایی به کارفرمایان برای پیشگیری از کرونا