مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 03:552020-03-17اجتماعي

سهم فرهنگیان در کرونا، آموزش های مجازی از خانه تا مدرسه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اگرچه ویروس کرونا زندگی همه افراد جامعه را تحت تاثیر ویرانگری خود قرار داده و به سرعت در سطح کشورهای مختلف در حال گشودن مرزها است و بنیان همه چیز را هدف قرار داده اما ملت ایران با ایجاد کمپین های مختلف عزمی جدی در زمین گیر شدن این ویروس دارند.

اکنون پس از گذر از دستپاچگی و هراس روزهای نخستین رویارویی با ویروس کرونا مردم ایران علاوه بر درک صحیح از گستردگی شیوع این بیماری و قابلیت انتقال آن از فردی به دیگران با ماندن در منزل سعی بر ایفای سهم خود در مهار این بحران دارند و هرکس به طریقی می خواهد در این عزم ملی نقش مثبتی ایفا کند.

امروز بسیاری از افراد جامعه با روی آوردن به دورکاری سعی می کنند بیش از پیش فعالیت های مثبت خود را ادامه دهند و خانه های ایرانی تبدیل به سنگرهای مبارزه با دشمنی مهاجم به نام ویروس کرونا شده اند.

بر بام هر خانه ایرانی بار دیگر پرچم اتحاد شکست ویروس کرونا برافراشته شده و در دل هر ایرانی جوانه امید سپری شدن روزهای سخت کرونایی و روزهای زیبای پساکرونایی جوانه زده است.

در این میان معلمان ایثارگر و فدار نیز از همان روزهای نخستین پرچمدار این نهضت عظیم شدند و در راه مبارزه با ویرانگری ویروس کرونا و نشاط خانه های ایرانی و بردن آموزش و تعلیم تربیت در فضای این باغ های امید شدن تا علاوه بر دور کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فرهنگیان در کرونا، آموزش های مجازی از خانه تا مدرسه

سهم فرهنگیان در کرونا، آموزش های مجازی از خانه تا مدرسه