مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 16:052020-03-16اقتصادي

بررسی 4 پرونده بزرگ توزیع کنندگان ضدعفونی تقلبی در بازار زنجان


رییس کل دادگستری استان زنجان از بررسی چهار پرونده بزرگ توزیع کنندگان ضدعفونی تقلبی در بازار زنجان خبرداد و گفت: با متخلفان و سودجویان قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل نیارکی در حاشیه بازدید انبار اتحادیه داروسازان استان زنجان با اشاره به اینکه دستورات لازم برای برخورد با احتکار کنندگان مواد ضدعفونی اتخاذ شده است، اظهار کرد: بالغ بر چهار پرونده سنگین در دست بررسی داریم که متاسفانه مایع ضدعفونی کننده تقلبی در بازار عرضه می کردند.

وی با تاکید براینکه به این پرونده ها به صورت خارج از نوبت رسیدگی می شود، افزود: با افراد فرصت طلب و سودجو که در چنین شرایطی که لازمه همراهی با مردم مورد تاکید است قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه این گونه پرونده ها به صورت خارج از نوبت و در شعب ویژه رسیدگی می شود، بیان کرد: در تعزیرات حکومتی استان نیز تاکنون 14 پرونده تشکیل شده که مشمول مقررات قاچاق شده است.

وی عنوان کرد: اقلام کشف شده توقیف و به نفع دولت مصادره شد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار گرفته است.

 نیارکی با اشاره به اینکه در این زمینه باید همه دست به دست هم داده و به بهبود وضعیت جامعه کمک کنیم عنوان کرد: مسؤولان باید در امر نظارت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 4 پرونده بزرگ توزیع کنندگان ضدعفونی تقلبی در بازار زنجان

بررسی 4 پرونده بزرگ توزیع کنندگان ضدعفونی تقلبی در بازار زنجان