مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 15:402020-03-16سياسي

جشنواره مجازی غنی سازی اوقات فراغت در نوروز اجرا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: به منظور تقویت پویش در خانه بمانیم طرحی برای اجرای جشنواره در فضای مجازی در نوروز 99 پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد تجری اظهارکرد: طرحی را با اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در راستای اجرای جشنواره در فضای مجازی برای گروه های مختلف سنی اعم از آقایان و بانوان در نوروز99 پیش بینی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره فضای مجازی شامل بخش های صنایع دستی، نقاشی، سفره هفت سین، قصه گویی و نوروزخوانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها در نوروز 99 خواهد بود.

تجری اضافه کرد: برای گذران دوران فراغت و به منظور تحقق طرح در خانه بمانیم، مسابقه مجازی با محورهای خاطره نویسی از سفرهای گذشته به استان، معرفی ظرفیت های گردشگری استان، عکس با جاذبه های گردشگری استان و جمله های امیدبخش در خصوص گذران شرایط موجود طراحی شده است.

وی بیان کرد: در این طرح با اهدای جوایز ویژه شامل صنایع دستی نفیس استان، اقامت در بهترین بوم گردی های استان پس از گذر از دوره بیماری به منظور تشویق در خانه ماندن و موکول سفرها به پس از شکست کرونا برنامه ریزی شده است.

تجری خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا، کمیته گردشگری و فضاهای مجازی ستاد ملی مدیریت کرونا تشکیل شده که ریاست این کمیته بر عهده وزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مجازی غنی سازی اوقات فراغت در نوروز اجرا می شود

جشنواره مجازی غنی سازی اوقات فراغت در نوروز اجرا می شود