مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 15:052020-03-16حوادث

ورودی های بام ملایر در چهارشنبه آخر سال مسدود است


سرهنگ محمدباقر سلگی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اجازه هیچگونه تجمعی در سطح شهر داده نمی شود و پلیس به شدت با بر مخلان نظم در چهارشنبه آخر سال برخورد می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه احتمال بیماری کرونا از طریق مواد محترقه ای که دست به دست می شود، زیاد است، از والدین درخواست داریم نظارت بیشتری روی فرزندان خود در این ایام داشته باشند.

فرمانده انتظامی ملایر با تاکید بر اینکه شهروندان در اعلام موارد مشکوک با پلیس همکاری لازم را داشته باشند، توجه به پیشگیری اجتماعی و حذف هزینه های مقابله و درمان، توسعه فرهنگ خود حفاظتی و خود پلیسی و مشاوره خواستن قبل از بروز خطر را از مواد مهم در این شرایط برشمرد.

سرهنگ سلگی ادامه داد: اکیپ های بازرسی ما به صورت شبانه روزی در ورودی و خروجی های شهر به صورت آماده باش هستند و خودروهای انتظامی کار ضدعفونی معابر و امکان عمومی را آغاز کرده اند.

کاهش 12 درصدی سرقت در ملایر وی با بیان اینکه تمامی کارکنان و سربازان این حوزه به صورت مستمر و روزانه معاینه و کنترل و محیط ضدعفونی می شود بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه احتکار اقلام بهداشتی، برخورد پلیس بی امان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های بام ملایر در چهارشنبه آخر سال مسدود است

ورودی های بام ملایر در چهارشنبه آخر سال مسدود است