مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-16اقتصادي

قفل کرونا بر مزارع پرورش ماهیان صومعه سرا


ولی منفرد از پرورش دهندگان برتر ماهی کشور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا می گوید: ویروس کرونا رنگی بر رخسار بازار ماهی و پرورش دهندگان نگذاشته است .

وی با اشاره به اینکه از سال 63 با چند جفت ماهی قرمز شروع به تولید وتکثیر ماهیان قرمز در روستای چوبه شهرستان صومعه سرا نموده اظهار داشت: تا چند سال پیش بازار ماهیان قرمز خوب بود و خرج دخل مان باهم می خواند اما در چند سال اخیر با هجمه های بی امان به ماهی قرمز و تولید و فروش آن در کشور مواجه شدیم .

منفرد اظهار داشت: برخی رسانه های مجازی رسم ماهی قرمز را از سفر هفت سین گرفتند و بعد به آن برچسب نابود کننده سایر ماهیان زدند و اواخر هم آن را منتقل کننده بیماری عنوان کردند .

وی با اشاره به اینکه ما پرورش دهندگان ماهیان گرم آبی در کنار دیگر ماهیان ماهی قرمز هم تولید می کنیم افزود: زمان فروش این ماهیان در بازه زمانی یک ماه اسفند بود که متاسفانه با شیوع ویروس جهان گیر کرونا، نام این ماهی کوچک تزیینی نیز به عنوان یکی از اقلام غیرقابل توزیع، در عید امسال بر سر زبان ها افتاد بطوری که در چند روز اخیر بخاطر نبود مشتری بیش از 3میلیون قطعه ماهی قرمز توسط من و چند تولید کننده دیگر روانه کارخانه پودر ماهی سازی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل کرونا بر مزارع پرورش ماهیان صومعه سرا

قفل کرونا بر مزارع پرورش ماهیان صومعه سرا