مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-16پزشكي

سهم موسسه های مردم نهاد وخیران در مهار بحران کرونا؛ توزیع اقلام ضروری به نیازمندان


موسسه های مردم نهاد نظیر موسسه نبی اکرم (ص) چابهار، جمعیت امام رضایی ها و فرمانده گردان بیت المقدس کنارک، پایگاه سلامت اجتماعی گوهرصدف بهزیستی چابهار و خیران و قشرهای مختلف مردم نوعدوست به منظور پیشگیری از بیماری کرونا در چابهار وکنارک تاکنون به خوبی توانسته اند علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی به ضد عفونی و پاکسازی مناطق مختلف و پرتردد و به ویژه بزرگترین پاتوق بیماران مبتلا به اعتیاد شهر چابهار اقدام کنند.

شیوع کرونا و مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای برخی افراد به این ویروس در استان سیستان و بلوچستان، تردد مسافران و کمبود شدید امکانات و پایین بودن سطح رفاه و شیوه زندگی در مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیر رسمی شهر بندری چابهار جان بیش از 70 هزار حاشیه نشین این بندر اقیانوسی را بیشتر در خطر ابتلا به کرونا قرار داده و در این زمینه نگرانی هایی جدی وجود دارد.

ایفای نقش موسسه های مردم نهاد و ورود آنان به مناطق حاشیه شهر نظیر چادران کنارک، میرآباد، کمب، رمین، جنگلوک، مرادآباد، هوت آباد و نقاط فقیرنشین چابهار برخی نگرانی ها را مرتفع کرده است اما بازهم نیازمند توجه بیشتر هستند.

موسسه های مردم نهاد و خیران بومی و کشوری با شعار سهم من در مهار بحران کرونا و حس انسان دوستی و مهربانی سبب شد تا مهمترین نیاز حاشیه نشینان چابهار که آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم موسسه های مردم نهاد وخیران در مهار بحران کرونا؛ توزیع اقلام ضروری به نیازمندان

سهم موسسه های مردم نهاد وخیران در مهار بحران کرونا؛ توزیع اقلام ضروری به نیازمندان