مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 13:072020-03-16اقتصادي

بافت 1000 تخته فرش توسط مددجویان کمیته امداد زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری با بیان اینکه هزارو 811 طرح فرش بافی برای مددجویان تحت حمایت استان زنجان ایجاد شده است، گفت: از محل فروش، فرش های بافته شده توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در 11 ماهه سال جاری 17 میلیارد و 692 میلیون تومان عاید مددجویان شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد، اشتغال وتوانمندسازی وایجاد در آمد پایدار در بین خانواده های تحت حمایت است افزود: بافت انواع فرش، گلیم و تابلوفرش در بین مددجویان این نهاد گسترش یافته است و این امر زمینه درآمدزایی و اشتغال زایی بسیار خوبی را برای این قشر به وجود آورده است.

مدیر کل کمیته امداد زنجان با بیان اینکه از مجموع فرش های بافته شده توسط مددجویان، 814 تخته قالی، 96 تخته گلیم و 96 عدد تابلو فرش بوده است، ادامه داد: قالی های بافته شده مددجویان توسط قالیبافان در بازارهای داخلی به فروش رسیده است.

که مبلغ 17 میلیارد و692 میلیون تومان از این طریق عاید خانواده های تحت حمایت شده است.

صفری با بیان اینکه پنج راهبر شغلی در طرح های فرشبافی با کمیته امداد استان همکاری می کنندگفت :46 طرح فرشبافی از طریق راهبران شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت 1000 تخته فرش توسط مددجویان کمیته امداد زنجان

بافت 1000 تخته فرش توسط مددجویان کمیته امداد زنجان