مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:352020-03-16اجتماعي

توزیع 2 هزار ماسک رایگان از سوی شهرداری پره سر


شهرام شهابی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، عملیات ضدعفونی خیابان ها، معابر عمومی و حتی کوچه های شهر بطور مرتب و هر روز انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به خلاصه عملکرد شهرداری پره سر در سال 1398 در زمینه عمرانی افزود: پروژه احداث خیابان 20 متری، پروژه آسفالت کوچه ها و معابر، شامل 20 کوچه و نیز یک لاین خیابان اصلی بخشی از این اقدامات می باشد.

شهردار پره سر در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای جمع آوری و هدایت آب های سطحی بیان کرد: لوله گذاری برای جمع آوری و هدایت آبهای سطحی به میزان 380 متر طول انجام شده و طی این مدت بطول یک هزار و 200 متر جدول گذاری نیز در سطح شهر انجام شده است.

وی یاداور شد: طی این مدت بطول 140 متر، کانال روباز اجرا کرده ایم و به میزان 10 هزار متر مربع اقدام به خرید و اجرای سنگفرش و موزاییک در خیابان های اصلی و فرعی شهر کرده ایم.

وی همچنین به کاشت نهال و اجرای فضای سبز در سطح شهر پره سر اشاره و خاطرنشان کرد: کاشت نهال های تزیینی، نارنج و میوه به تعداد 750 اصله و همچنین نشاء فصلی برای شادابی شهر انجام داده ایم.

شهردار پره سر همچنین به تهیه طرح توجیهی و نقشه های فنی و سازه ای و پیش خرید سنگفرش برای طرح فرهنگی، گردشگری و تجاری بازار این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار ماسک رایگان از سوی شهرداری پره سر

توزیع 2 هزار ماسک رایگان از سوی شهرداری پره سر