مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:252020-03-16پزشكي

ماسک های چند لایه استریل در پارک علم و فناوری یزد تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک علم و فناوری یزد، حافظی، یکی از اعضای این شرکت دانش بنیان در خصوص تولید ماسک های چند لایه استریل در پارک علم و فناوری یزد گفت: - یکی از اعضای شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد گفت: با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و اداره کل تجهیزات پزشکی، در حال حاضر ماسک های سه، چهار و پنج لایه برای بیمارستان ها تولید می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک علم و فناوری یزد، حافظی، یکی از اعضای این شرکت دانش بنیان در خصوص تولید ماسک های چند لایه استریل در پارک علم و فناوری یزد گفت: با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و اداره کل تجهیزات پزشکی، در حال حاضر ماسک های سه، چهار و پنج لایه برای بیمارستان ها تولید می کنیم.

حافظی با بیان اینکه پیش از این تنها لایه میانی ماسک توسط شرکت تولید شده و به تولیدکنندگان تحویل می شد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز جدی کادر درمانی به این محصول، در حال حاضر ماسک ها را به طور کامل تولید کرده و مستقیماً در بیمارستان ها توزیع می کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به تولید روزانه 1000 عدد ماسک در این شرکت، گفت: امیدواریم با تسهیلاتی که از صندوق نوآوری و شکوفایی کشور با عاملیت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد دریافت می کنیم، تا آخر هفته ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک های چند لایه استریل در پارک علم و فناوری یزد تولید شد

ماسک های چند لایه استریل در پارک علم و فناوری یزد تولید شد