مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-16بين الملل

کرونا احتمالا به تظاهرات عراق پایان دهد


نگرانی ها از شیوع ویروس جدید کرونا در میان تظاهرکنندگان عراقی و تحصن کنندگان باعث اختلافات شدیدی در میان آنها شده است که می تواند به توقف قریب الوقوع همه فعالیت های اعتراضی بیانجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الأوسط، در حالیکه عده ای از معترضان تمایل به فیصله دادن به تحصن و متوقف کردن فوری تظاهرات برای جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر کرونا و کاهش پیامدهای آن دارند اما برخی دیگر این موضوع را به شدت رد می کنند و بر تداوم مبارزات تا تحقق خواسته های خود که از ابتدای اکتبر گذشته به خاطر آن به خیابان آمدند، اصرار می ورزند.

یک فعال عراقی می گوید: اوضاع بسیار پیچیده است، جوانان هراس زیادی از ویروس دارند و از سوی دیگر نگرانی ها از فروپاشی جریان اعتراضات بدون تحقق خواسته ها بسیار زیاد است.

این منبع در گفت وگو با الشرق الاوسط تصریح کرد، می توان گفت که معترضان به دو بخش تقسیم می شوند؛ گروه اول به صراحت خواستار فیصله دادن قریب الوقوع به تحصن و تظاهرات به منظور حفظ جان مردم و جلوگیری از شیوع ویروس هستند و گروه دیگر بر ایستادگی با وجود خطرات زیاد اصرار دارد.

وی گفت، فعالان حاضر در میادین این روزها درگیر بحث های جدی هستند تا درباره اینکه چه کاری باید انجام شود به توافقی دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا احتمالا به تظاهرات عراق پایان دهد

کرونا احتمالا به تظاهرات عراق پایان دهد