مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-16سياسي

پیام های تسلیت سرلشکر صفوی برای درگذشت سردار شعبانی و مهندس عظیمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام های جداگانه ای درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از فرماندهان دفاع مقدس و مهندس حسینعلی عظیمی از پیشکسوتان جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی .

- خبر درگذشت همرزم عزیزم مهندس حسینعلی عظیمی پیشکسوت جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان آن عزیز سفر کرده که از بنیانگذاران جهاد سازندگی بود و در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده ای را در معاونت فرماندهی قرارگاه مهندسی کربلا و سازماندهی و طراحی و ساخت بسیاری از دستاورد های چشمگیر مهندسی جنگ، مانند پل بعثت ارائه نمود و مفتخر به جانبازی در این مسیر پر افتخار گردید و پس از پایان جنگ همچنان در عرصه مبارزه با محرومیت در روستا ها فعال و فعالیت های خود را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی متمرکز کرده بود، ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.

بی شک خدمات عزیزان جهادگری همچون مرحوم مهندس حسینعلی عظیمی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در جبهه های مختلف محرومیت زدایی در تاریخ ثبت و یاد این قهرمانان ملی از یاد ها فراموش نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تسلیت سرلشکر صفوی برای درگذشت سردار شعبانی و مهندس عظیمی

پیام های تسلیت سرلشکر صفوی برای درگذشت سردار شعبانی و مهندس عظیمی