مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-16اقتصادي

مهلت پرداخت قبض برق مشترکان مشاغل خُرد و خانگی مرکزی تمدید شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع کرونا و شرایط دشوار مشاغل خرد و خانگی، به مشترکانی که در پرداخت قبوض خود مشکل دارند تا پایان اردیبهشت 99 مهلت داده می شود.

- محمد الله داد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس بخشنامه وزارت نیرو به مشترکان خانگی و کسب و کارهای کوچک که با مشکلات پرداخت مواجه هستند ظرف دوره سه ماهه یعنی تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی فرصت داده شده تا نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: این بخشنامه تنها شامل مشاغل خرد مانند آرایشگاه ها، گل فروشی ها و… که در این برهه خسارت هایی را متحمل شده اند، می شود و شامل مشترکانی که بدهی گذشته دارند، نمی شود.

مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: تأمین تجهیزات، پرداخت حقوق پرسنل حوزه توزیع برق استان و… به منابع مالی نیاز دارد و ما نیز در این حوزه با کمبود منابع مالی مواجه هستیم و بایستی صنایع و اداراتی که از بودجه برخوردار هستند نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند.

مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: در حال حاضر مصرف برق مشترکین خانگی افزایش پیدا کرده اما با تعطیل شدن دانشگاه ها، پاساژها و… این کسری جبران شده است و با مشکلی در تأمین برق در این ایام مواجه نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت پرداخت قبض برق مشترکان مشاغل خُرد و خانگی مرکزی تمدید شد

مهلت پرداخت قبض برق مشترکان مشاغل خُرد و خانگی مرکزی تمدید شد