مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-16سياسي

گروه های جهادی قزوین در جبهه مبارزه باویروس کرونا


خبرگزاری مهر- گروه استان ها، محمدرضا جباری: این روزها که ویروس کرونا زندگی عادی مردم را دچار اختلال کرده و سلامت مردم را به خطر انداخته است، گروه های مختلف جهادی در قزوین به صورت خودجوش وارد عمل شده و با احساس مسئولیت نسبت به کاهش مخاطرات این ویروس اقدام کرده اند.

این گروه ها به صورت خودجوش در محلات مختلف بویژه شهرهای حاشیه به کمک اقشار کم درآمد آمده اند تا این گروه نیز فراموش نشوند.

سرهنگ پاسدار مهدی صادقپور مسئول بسیج سازندگی صاحب الامر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر از فعالیت بیش از 140 گروه جهادی علیه بیماری کرونا با هماهنگی مدیریت بحران در استان خبر داد.

صادقپور ضمن تشکر از پزشکان و نیروهای مردمی و سایر نهادها در مبارزه با ویروس کرونا گفت: با هماهنگی انجام شده با ستاد کل سپاه تحت نظر مدیریت بحران مبارزه با کرونا، بسیج سازندگی با تمام امکانات خود وارد صحنه شده تا به شهروندان امدادرسانی کند.

وی افزود: تاکنون 140 گروه جهادی در استان سازماندهی شده و در حال کمک رسانی به مسئولان ستاد مدیریت بحران هستند.

صادق پور تصریح کرد: 120 گروه بسیج مردمی و محلات و 20 گروه بسیج دانشجویی، کار ضد عفونی شهرها، محلات، اماکن مذهبی، ادارات را بر عهده دارند و بسیج دانشجویی هم با ایجاد 5 پایگاه سلامت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اقدامات پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی قزوین در جبهه مبارزه باویروس کرونا

گروه های جهادی قزوین در جبهه مبارزه باویروس کرونا