مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-16سياسي

درخواست شورای شهر مشهد برای تصویب طرح زوج و فرد خودروها توسط استانداری


رییس شورای شهر مشهد، با تاکید بر حفظ سلامت مردم و مصالح مشهد، از استاندار تقاضا کرد بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا خودروهای شخصی را به فوریت در دستور کار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حیدری امروز طی توییتی، با تاکید بر حفظ سلامت مردم و مصالح مشهد، از استاندار تقاضا کرد بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا خودروهای شخصی را به فوریت در دستور کار قرار دهد.

رییس شورای شهر مشهد در این توییت نوشت: وقتی برخی شهروندان همچنان توصیه ها را گوش نمی کنند ناچار هستیم برای حفظ سلامت مردم و مصالح ساکنان شهر به اقدامات عاجل متوسل شویم.

وی ادامه داد: شورای شهر مشهد از استاندار تقاضا دارد بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا خودروهای شخصی را به فوریت در دستور کار شورای همتا قرار دهند.

اعضای شورای شهر مشهد روز شنبه در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر، با هدف مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا از طریق ناوگان عمومی با تصویب لایحه ای با تعطیلی فعالیت مترو از 25 اسفند ماه تا 5 فروردین ماه 99 موافقت کردند.

همچنین بر اساس این لایحه سرویس دهی اتوبوس نیز از دوشنبه تا چهارشنبه در ساعت های 6 و30 دقیقه تا 8 و 30 دقیقه و بعدازظهر از ساعت 16و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه بوده و از 29 اسفند تا 5 فروردین تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای شهر مشهد برای تصویب طرح زوج و فرد خودروها توسط استانداری

درخواست شورای شهر مشهد برای تصویب طرح زوج و فرد خودروها توسط استانداری