مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-16اقتصادي

اختصاص هزینه های اعیاد شعبانیه برای مقابله با کرونا


محمد جواد غم پرور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به تعطیلی برنامه های حسینیه اعظم زنجان از قبیل برنامه هفتگی و جشن های اعیاد شعبانیه تا اطلاع ثانوی، بنا به تصمیم مجموعه هیئت امناء، هزینه های این اعیاد با توجه به گسترس ویروس کرونا در استان زنجان، به تهیه و توزیع لوازم بهداشتی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه یش از 3 هزار بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، ژل ضدعفونی کننده دست و مایع ضدعفونی کننده تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم شهر زنجان قرار گرفت، افزود: با همکاری شرکت خطوط لوله و مخابرات استان زنجان خادمین افتخاری، کوچه ها و خیابان های شهر زنجان را ضد عفونی می کنند.

غم پرور ادامه داد: امور بانوان حسینیه اعظم نیز با راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خادمین خواهر، نسبت به تامین نیاز شهروندان در زمینه ماسک اقدام کردند.

رییس هیئت امنای حسینه اعظم زنجان با بیان اینکه با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه تحویل سال حسینه اعظم زنجان به صورت مجازی و مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد، گفت: هییت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدامات لازم را با استفاده از ظرفیت لجستیکی و توان خادمین افتخاری این مسجد به کار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزینه های اعیاد شعبانیه برای مقابله با کرونا

اختصاص هزینه های اعیاد شعبانیه برای مقابله با کرونا