مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-16پزشكي

راه اندازی خط تولید با هدف تأمین ماسک کادر بهداشت و درمان


رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از تولید روزانه 30 هزار ماسک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اولویت این خط تولید تأمین نیاز کادر بهداشت و درمان استان است.

- اسماعیل پیرعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از تولید روزانه 30 هزار ماسک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: به دنبال اعلام دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر کمبود امکانات حفاظتی برای کادر بهداشت و درمان استان راه اندازی خط تولید ماسک در دستور کار قرار گرفت.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از رایزنی با دو شرکت، دستگاه تولید ماسک به صورت صنعتی طراحی و ساخته شد.

وی با بیان اینکه مسؤولیت تهیه مواد اولیه همچون کش و پارچه بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: ماسک های تولیدی توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری و توزیع می شود.

پیرعلی خاطرنشان کرد: اولویت این خط تولید تأمین نیاز کادر بهداشت و درمان استان و پس از آن داروخانه ها و مراکز بهداشتی است.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 30نفر از نیروهای علوم پزشکی به طور داوطلبانه با ما همکاری می کنند، اظهار داشت: برای تولید در تعداد زیاد نیازمند کار در شیفت های متعدد هستیم که تحقق این امر نیازمند نیروی انسانی ماهر و باانگیزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تولید با هدف تأمین ماسک کادر بهداشت و درمان

راه اندازی خط تولید با هدف تأمین ماسک کادر بهداشت و درمان