مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-16حوادث

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم در چهارشنبه آخر سال


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کاهش 12 درصدی وقوع انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و شناسایی و دستگیری 150 سارق حرفه ای و سابقه دار در شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کاهش 12 درصدی وقوع انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و شناسایی و دستگیری 150 سارق حرفه ای و سابقه دار در شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی دوشنبه 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران به مناسبت چهارشنبه آخر سال، به تشریح آمار و عملکرد در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری برقراری امنیت طی امسال پرداخت و اظهار کرد: در سالجاری کاهش 70 درصدی وقوع کیف قاپی و دستگیری چهار کیف قاپ و توقیف موتورسیکلت های این افراد مجرم را داشتیم.

وی از شناسایی و دستگیری اعضای سه باند حرفه ای و غیربومی سرقت احشام و کاهش وقوع سرقت احشام نسبت به مدت مشابه در سال قبل و شناسایی و دستگیری پنج نفر قاتل فراری و کشف هشت فقره قتل و کسب رتبه برتر استانی طی دو سال متوالی خبر داد.

سلگی به افزایش 24 درصدی دستگیری سارقان اشاره و بیان کرد: کشف بیش از 20 میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق خارجی و افزایش میزان 40 درصدی کشفیات، افزایش 22.

8 درصدی دستگیری قاچاقچیان کالاهای خارجی، افزایش بیش از هشت درصدی شناسایی و دستگیری متهمان جرائم اقتصادی و کلاهبرداری، افزایش 60 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم در چهارشنبه آخر سال

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم در چهارشنبه آخر سال