مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:552020-03-16فرهنگي

اجرای پویش کتاب خانه در روزهای کرونایی/عرضه گسترده کتاب الکترونیک


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد امکان خرید کتاب های الکترونیکی و گویا با تخفیف در ایام نوروز در قالب پویش کتاب _ خانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن جوادی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک معاونت امور فرهنگی و مرکز فناوری های اطلاعات و رسانه های دیجیتال با تعدادی از فعالان نشر الکترونیک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید بر در خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع ابتلاء به این ویروس، یکی از فعالیت های مردم در این ایام می تواند کتابخوانی باشد.

برخی صاحبان کسب و کارهای مجازی، پلتفرم های کتاب الکترونیک و تولیدکنندگان محتوا در این حوزه در اقدامی پسندیده و خودجوش خدماتی همچون تخفیف خرید کتاب و … به مشتریان خود ارائه کرده اند.

وی ادامه داد: برای این منظور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم شد همگام با این اقدام و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، نقشی کوچک در این مسیر ایفا کنند و تسهیلاتی برای خرید کتاب های الکترونیکی، صوتی و … به مردم عزیز کشور ارائه نمایند.

معاون امور فرهنگی درباره مصوبات این جلسه گفت: مقرر شد از تاریخ یکم تا 20 فروردین ماه، همه کتاب های عمومی پلتفرم های مشارکت کننده در این طرح با تخفیف 70 درصد و همه کتاب های کودک و نوجوان با تخفیف 80 درصد عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش کتاب خانه در روزهای کرونایی/عرضه گسترده کتاب الکترونیک

اجرای پویش کتاب خانه در روزهای کرونایی/عرضه گسترده کتاب الکترونیک