مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-16سياسي

چرایی نماندن مردم در خانه ها


مسؤولان کشورمان در شرایطی مردم را به ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال کرونا دعوت می کنند که دغدغه ها و مشکلات معیشتی، نگرانی اول مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در یادداشتی که از سوی مرتضی صارمی (اباذر) به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان رسیده، آمده است؛ مسؤولان کشورمان در شرایطی مردم را به ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال کرونا دعوت می کنند که دغدغه ها و مشکلات معیشتی، نگرانی اول مردم است.

  شکست کرونا، نیازمند تمهیدات دولت و مشارکت مردم است و این اتفاق میسر نخواهد شد مگر با حضور همزمان دو شرط یادشده.

تنها در این صورت است که جامعه به فهم مشترک رسیده و دغدغه مسؤولان و مردم در این روزها که حفظ سلامت جامعه است، یکپارچه خواهد شد.

دولت می خواهد مردم برای قطع زنجیره انتقال کرونا در خانه ها بمانند، اما گویا این مسئله را نمی داند و یا نمی خواهد بداند که مردم تنها در صورتی به خواسته آنها تن خواهند داد که تمهیدات لازم برای بهداشت، معیشت و اقتصاد آنان در نظر گرفته شده باشد.

البته نمی خواهیم بی مسؤولیتی بخشی از مردم نسبت به سرنوشت خود و جامعه را انکار کنیم و مثلا سفرهای غیرمنطقی مردم را نادیده بگیریم، اما باید بپذیریم که فرهنگ ها را دولت ها می سازند و بخش مهمی از بی مسؤولیتی جامعه را دولت ها باید ترمیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی نماندن مردم در خانه ها

چرایی نماندن مردم در خانه ها