مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-16پزشكي

روش های خود مراقبتی بیماران کرونایی بعد از ترخیص


افراد مبتلا به بیماری کرونا که بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند تا مدت ها ناقل ویروس هستند و باید برای مراقبت از آن ها برخی مسائل را رعایت کرد.

- ایسنا/یزد افراد مبتلا به بیماری کرونا که بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند تا مدت ها ناقل ویروس هستند و باید برای مراقبت از آن ها برخی مسائل را رعایت کرد.

دکتر مینو سپهر در این خصوص با اشاره به اهمیت روش های مراقبت از بهبود یافتگان مبتلا به کرونا پس از ترخیص از بیمارستان، اظهار کرد: بیماران باید پس از ترخیص از بیمارستان باید در یک اتاق مجزا از سایر اعضای خانواده استراحت کرده و تعداد دفعات خروج از اتاق را به حداقل برسانند.

وی افزود: توصیه می شود افراد سعی کنند از سایر اعضای خانواده یک متر فاصله بگیرند و محل خواب خود را با فاصله انتخاب کنند.

رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان یزد در ادامه با بیان این که بیماران بهبود یافته کرونایی باید ظرف غذا، قاشق و چنگال خود را از سایرین مجزا کنند، گفت: مصرف داروهای تجویز شده به صورت منظم در زمان های مقرر برای بهبودیافتگان ضروری است.

سپهر با اشاره به این که به هیچ عنوان تا 14 روز به کسی اجازه ندهید به عیادت بیمار ترخیص شده بیاید، تصریح کرد: لباس ها، ملحفه ها و حوله های حمام و دستشویی بیمار را به طور مجزا از سایر لباس ها با مایع یا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های خود مراقبتی بیماران کرونایی بعد از ترخیص

روش های خود مراقبتی بیماران کرونایی بعد از ترخیص