مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 05:002020-03-16اجتماعي

فعالیت معلمان گنبدی در بستر فضای مجازی


مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تعطیلی مدارس در روزهای اخیر از فعالیت و تدریس معلمان این شهرستان در فضای مجازی و ارتباط مستمر با دانش آموزان خبر داد.

- کمال الدین نظرنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه با شیوع ویروس و بیماری کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس در سطح کشور لزوم تداوم فعالیت های علمی و تحصیلی را احساس کردیم، اظهار کرد: برای عقب نیفتادن دانش آموزان از روند تحصیل و رسیدن به سرفصل های آموزشی باید برنامه ریزی جامعی می کردیم.

وی با بیان اینکه برای رفع این معضل با رایزنی با مدیران و معلمان مدارس مختلف تصمیم به فعالیت مجازی برای آموزش گرفتیم، افزود: در این راستا معلمان و دبیران شهرستان گنبدکاووس کلاس های درسی مجازی را برگزار کردند و دانش آموزان در ایام تعطیل می توانند از طریق فضای مجازی آموزش های خود را ادامه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه معلمان گنبدی با وظیفه شناسی و احساس مسوولیت در برابر دانش آموزان خود، به خوبی از ظرفیت فضای مجازی برای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان در ایام تعطیلات استفاده کردند، گفت: در این اقدام معلمان این شهرستان به دانش آموزان خود از طریق امکانات فضای مجازی، تدریس یک درس یا بخشی از مطالب درسی را ارائه کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معلمان گنبدی در بستر فضای مجازی

فعالیت معلمان گنبدی در بستر فضای مجازی