مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 21:352020-03-15دانش

رفع گلوگاه دستگاه های دوخت ودوز ماسک نانویی با توافق وزارت بهداشت


دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی گفت: گلوگاهی در رابطه با دستگاه های دوخت ودوز ماسک نانویی داشتیم که طی دو روز گذشته با وزارت بهداشت توافق خوبی انجام شد تا شرکت هایی که ماسک معمولی تولید می کنند این مدیا را دریافت و ماسک نانو تولید کنند.

- سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری درباره روند تولید ماسک های نانو و اقدامات صورت گرفته در این زمینه، گفت: با اقدامات انجام شده خوشبختانه مدیای تولید ماسک نانو به اندازه کافی در کشور تولید می شود.

   رفع گلوگاه دستگاه های دوخت ودوز ماسک نانویی با توافق وزارت بهداشت وی افزود: گلوگاهی در رابطه با دستگاه های دوخت و دوز ماسک داشتیم که در این زمینه توافقی با وزارت بهداشت صورت گرفت و به  شرکت هایی که ماسک های معمولی تولید می کنند مدیای نانو بدهیم تا بتوانند ماسک نانو تولید کنند تا کادر درمانی در مضیقه ماسک های باکیفیت نباشند.

  دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی گفت: در حال حاضر روزانه 300 هزار ماسک مدیای نانو تولید می کنیم که قابلیت تبدیل به N95و N99  را دارند به طوری که تولید ماسک معمولی چیزی در حدود 70 هزار تا در روز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع گلوگاه دستگاه های دوخت ودوز ماسک نانویی با توافق وزارت بهداشت

رفع گلوگاه دستگاه های دوخت ودوز ماسک نانویی با توافق وزارت بهداشت